خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

۲ هزارو ۲۲۴ نفر در بناب شاغل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۹۸

بناب با تحقق صد در صدی اشتغال زایی، رتبه دوم رادر سطح استان آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده است. / با وجود مشکلات فراوان اقتصادی در سال‌های گذشته و در اوج تحریم‌ها در کشور با تدابیر مسئولان شهرستان و همچنین همکاری خوب مدیران واحدهای تولیدی، هیچ واحد تولیدی در شهرستان بناب تعطیل نشد.

ایلنا: معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از اشتغال دو هزار و ۲۲۴ نفر از آغاز سال ۹۲ تاکنون در شهرستان بناب خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " احمد غریوی " که در شهرستان بناب حضور پیدا کرده بود، افزود: سهم اشتغال این شهرستان در سال جاری دو هزار و ۲۲۴ نفر بوده است که با تحقق صد در صدی اشتغال زایی، شهرستان بناب رتبه دوم رادر سطح استان آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده است.
وی افزود: با وجود مشکلات فراوان اقتصادی در سال‌های گذشته و در اوج تحریم‌ها در کشور با تدابیر مسئولان شهرستان و همچنین همکاری خوب مدیران واحدهای تولیدی، هیچ واحد تولیدی در شهرستان بناب تعطیل نشد.
" غریوی " با بیان اینکه بیکاری در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها از میزان کمتری بر خوردار است، گفت: اختلاف کار و کارگری نیز در بناب در سطح خیلی پایینی قرار دارد و تعداد پرونده‌های مطرح در مراجع در سطح پایینی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز