خبرگزاری کار ایران

امحای دیوارنویسی‌های زاید و اجرای نقاشی‌های دیواری در شهرداری منطقه ۴ تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۸۴

به منظور فراهم نمودن بستر مناسب برای مسافران و شهروندان در طول ایام تعطیلات نوروزی و به همت نیروهای خدماتی منطقه، طی برنامه زمان بندی شده معین سطح حوزه از تمامی آلاینده‌ها، زباله و نخاله‌ها پاکسازی می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه چهار تبریز از امحای دیوارنویسی‌های زاید و اجرای نقاشی‌های دیواری این منطقه شهری در آستانه نوروز خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " انصاری " گفت: زیباسازی دیوارهای عمومی، به عنوان بارز‌ترین و بزرگ‌ترین المان‌های شهری در دستور کار شهرداری منطقه چهار تبریز است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور فراهم نمودن بستر مناسب برای مسافران و شهروندان در طول ایام تعطیلات نوروزی و به همت نیروهای خدماتی منطقه، طی برنامه زمان بندی شده معین سطح حوزه از تمامی آلاینده‌ها، زباله و نخاله‌ها پاک سازی می‌شود.
انصاری با بیان اینکه کلیه بوستان‌ها و فضاهای عمومی موجود در این منطقه شهری برای استفاده مسافران و گردشگران نوروزی در حل آماده سازی است، خاطرنشان کرد: آسفالت ریزی، لکه گیری، رفع موانع فیزیکی، لایروبی انهار و کانال‌ها، جمع آوری مکانیزه زباله، نخاله، رنگ امیزی و شستشوی معابر از دیگر اقدامات شهرداری منطقه چهار در استقبال از نوروز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز