خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز تاکید کرد

پروژه‌های اجرایی شهری تبریز، حداکثر تا سه سال تکمیل و اجرا شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۷۴

برای اجرای پروژه‌های که در سال آینده مورد تایید شورای شهر هم قرار می‌گیرد، زمانبدی و اولویت بندی مشخصی تعیین خواهد شد و کلید آغاز برخی از این پروژه‌ها بایستی قبل از عید و تا پایان سال زده شود.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: تصویب بودجه سال ۹۳ در شورای اسلامی شهر مراحل پایانی خود را می‌گذراند و با ارائه برخی پیشنهاد‌ها از شورا پرونده آن بسته خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در جمع مدیران ارشد شهرداری سخن می‌گفت با تاکید بر اینکه وظیفه مدیران شهری از این پس برای تحقق برنامه‌های سال آتی بیش از گذشته است، افزود: برای اجرای پروژه‌های که در سال آینده مورد تایید شورای شهر هم قرار می‌گیرد، زمان بندی و اولویت بندی مشخصی تعیین خواهد شد و کلید آغاز برخی از این پروژه‌ها بایستی قبل از عید و تا پایان سال زده شود.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اجرایی بایستی حداکثر تا سه سال تکمیل و اجرا شوند تاکید کرد: کارگروهی در مجموعه شهرداری تشکیل می‌شود تا زمانبندی دقیق پروژه‌ها را معیین و به شهروندان اعلام نمایند.
وی به برنامه‌های استقبال از بهار شهرداری تبریز اشاره کرد و افزود: مدیران شهرداری با به کار گیری تمامی ظرفیتهای در اختیار و زیر مجموعه‌های خود بایستی شهر را متفاوت‌تر از سالهای گذشته آماده نوروز و فصل بهار کنند و تا شهروندان به صورت ملموس شاهد یک تحول اساسی و چشمگیری در شهر باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز