خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه:

سرانه ورزشی شهرستان میانه کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۰۴

تلاش خواهیم کرد تا توان ورزشی میانه را افزایش داده و با نهادینه کردن ورزش در بین جوانان از بروز معضلات و مشکلات در جامعه پیشگیری کنیم.

ایلنا: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه از کمبود سرانهٔ ورزشی این شهرستان انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل حیدری آزاد در نشست ورزشی شهرستان میانه در عین حال از فعال بودن هیئت‌های ورزشی میانه ابراز خرسندی کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا توان ورزشی میانه را افزایش داده و با نهادینه کردن ورزش در بین جوانان از بروز معضلات و مشکلات در جامعه پیشگیری کنیم.
وی با بیان اینکه میانه دارای پتانسیل‌های ورزشی فراوانی است گفت: میانه مهد قهرمانان المپیک و جهان است.
حیدری آزاد درخشش قهرمانان و ورزشکاران میانه‌ای و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف بین المللی را مایهٔ سرافرازی و اقتدار مردم میانه و ایران در جهان عنوان کرد و گفت: جوانان برومند ما با دست خالی درخشیده‌اند و این نشان دهندهٔ غیرت ایرانی و تلاش آن‌ها برای عزت وطن و اسلام است.
فرماندار میانه با اشاره به وجود ۳۸ قهرمان المپیک و جهانی میانه‌ای بر تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تاکید کرد.
حیدری آزاد حضور فعال قشر بانوان در ورزش شهرستان را تحسین و با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که مرد از دامان زن به معراج می‌رسد، گفت: زمانی که بانوان غیرتمند ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها از جمله در عرصهٔ ورزش فعال باشند به طور یقین فرزندانی برومند را تربیت و به جامعه تحویل خواهند داد تا شیرمردان راه افتخار و سرافرازی این مرز و بوم شوند.
وی از تلاش پیشکسوتان ورزش میانه تقدیر و تجربه و انگیزهٔ آنان را باعثتداوم و استمرار قهرمان پروری در شهرستان دانست و گفت: انتظار داریم پیشکسوتان علاوه بر انتقال تجربهٔ ورزشی خود به جوانان، اخلاق و روح جوانمردی را نیز در آن‌ها نهادینه کنند.
در این جلسه مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان میانه گزارشی از حوزه‌های مختلف ورزشی شهرستان ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز