خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

۱۸ اسفند آیین تجلیل از قهرمانان رقابت‌های جهانی و آسیایی و مربیان بر‌تر آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۶۴

در این مراسم با شکوه از ۴۴ قهرمان و مدال آور رقابتهای جهانی و آسیایی و ۱۱ مربی تلاشگر آذربایجان شرقی در سال ۹۲ تجلیل خواهد شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: ۱۸ اسفند آیین تجلیل از قهرمانان رقابتهای جهانی و آسیایی و مربیان بر‌تر استان با حضور دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان افزود: آذربایجانشرقی همیشه سرفراز و ‏قهرمان پرور که همواره مهد غیورمردان و شیرزنان بوده و در عرصه‌های مختلف ‏ایثار و سازندگی، جوانمردی و پهلوانی، ملی و مذهبی، سیاسی و اقتصادی ‏و اجتماعی و ورزش زبانزد بود و خواهد بود و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با سعی و تلاش و استفاده از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت ‏آیت الله خامنه‌ای با توسعه ورزش همگانی جامعه و فضایی توام با نشاط و ‏موفقیت همراه با سلامتی فراهم خواهیم نمود.
وی هدف از تجلیل از قهرمانان و مربیان بر‌تر را ایجاد انگیزه برای کسب رتبه‌های بالا‌تر در مسابقات کشوری و تودنمنتهای مهم بین المللی، آسیایی و جهانی دانست و گفت: در این مراسم با شکوه از ۴۴ قهرمان و مدال آور رقابتهای جهانی و آسیایی و ۱۱ مربی تلاشگر آذربایجان شرقی در سال ۹۲ تجلیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این آیین از روساء و نائب رییسان بانوان هیات‌های ورزشی استان و ۴ باشگاه بر‌تر ورزش استان، تراکتورسازی، گسترش فولاد، دبیری و شهرداری تبریز تجلیل به عمل خواهد آمد.
همین گزارش حاکی است آیین تجلیل از قهرمانان رقابتهای جهانی و آسیایی و مربیان بر‌تر استان روز یکشنبه ۱۸ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۳۰/۱۸ در آمفی تئا‌تر مجموعه ورزشی صدرا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز