خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز:

۳۲۰ هکتار از بخش مرکزی تبریز در محدوده طرح ترافیکی قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۳۴

طرح محدوده ترافیکی تبریز در مرحله تهیه سیستم مکانیزه است. / این طرح از خردادماه سال آینده به اجرا در می‌آید.

ایلنا: مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز گفت: طرح محدوده ترافیک تبریز که از خرداد ماه سال آینده به اجرا درخواهد آمد، هم اکنون در مرحله تهیه سیستم مکانیزه است.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب وحید کیا در جلسه شورای ترافیک آذربایجان شرقی با بیان اینکه۳۲۰ هکتار از وسعت مرکزی شهر تبریز معادل۱/۲ درصد از کل مساحت این شهر در محدوده طرح ترافیکی قرار خواهد گرفت اظهارداشت: ظرف این هفته مناقصه شناسایی پیمانکار به منظور تهیه و نصب سیستم‌های مکانیزه و دوربین در محدوده طرح انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: قراردادی نیز با اداره پست استان به منظور شناسایی واحدهای مسکونی و تجاری، ادارات، مساجد و دیگر اماکن عمومی واقع در طرح امضا شده تا ضمن شناسایی ساکنین محدوده طرح، زمینه برای عملیاتی شدن طرح فراهم شود.
وحید کیا گفت: طرح ترافیکی تبریز در محدوده مرکزی این شهر و به منظور تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه از خردادماه ۹۳ اجرا می‌شود و شهرداری تبریز به عنوان عضوی از کمیته شورای ترافیک، در حال انجام امور محوله است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور اطلاع رسانی بیشتر در خصوص این طرح و آشنایی مردم با آن، اقدامات لازم را از اوایل سال آینده و به مدت دو ماه از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما انجام خواهیم داد.
در این جلسه طرح‌های دیگری از جمله اتصال خیابان انقلاب به دارایی چهار از طریق تعریض خیابان شهید پیری، پیاده رو سازی در خیابان جلالیه، امتداد خیابان مصطفی خمینی و برقراری ارتباط سیلاب با چایکنار، اصلاح هندسی میدان تره بار، احداثجایگاه سی ان جی در اتوبان کسایی، تعریض پیاده رو خیابان رازی در ولیعصر و اصلاح هندسی جاده باسمنج و همچنین ایجاد باند کند رو در حد فاصل پل سرداران فاتح تا میدان آذربایجان به تصویب شورای ترافیک استان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز