خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی جلفا:

ظرفیت تولید سالانه شیر در جلفا ۲۶۳ تن افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۱۵

هزینه بالای تبدیل برق فشار قوی، تأمین گاز و آب مصرفی و همچنین هزینه ایجاد جاده دسترسی ازجمله مشکلات ایجاد صنایع فرآوری بخش کشاورزی بخصوص محصولات لبنی در جلفا به شمار می‌رود.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا گفت: با بهره برداری از واحد گاوداری شیری درسیه رود، با ظرفیت۶۰ راس گاو شیری، ۲۶۳ تن به حجم تولید سالانه این محصول در سطح شهرستان افزوده شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا عباسی با بیان اینکه این واحد تولید شیر با اشتغالزایی مستقیم برای ۳ نفراز ساکنین بومی منطقه، حداقل دو خانوار را از نظر تامین درآمد، تحت پوشش قرار داده است افزود: توزیع ۹۶۴ هزارو ۸۱۰ لیتر سوخت جهت مصارف کشاورزی و ناوگان این بخش در سطح شهرستان با نظارت این مدیریت در طول سال ۹۲ عملی شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا اضافه کرد: در تامین نیازهای بخش تولید وحمایت از تولید کنندگان، ۸۸۲ هزار و ۱۳۰ لیتر نفت گاز جهت مصارف ماشینهای کشاورزی و ۴۰ هزار و۵۸۰ لیتر جهت تامین سوخت چاه‌های کشاورزی و همچنین ۱۱ هزارو ۳۰۰ لیتر برای دامداری‌ها و ۳۰ هزار و۸۰۰ لیتر جهت تامین گرمایش سالن‌های مرغداری‌ها در اختیار بهره برداران قرار گرفته است.
عباسی با اشاره به قابلیت‌های شهرستان جلفا در توسعه صنایع فرآوری بخش کشاورزی بخصوص محصولات لبنی هزینه بالای تبدیل برق فشار قوی، تأمین گاز و آب مصرفی و همچنین هزینه ایجاد جاده دسترسی را ازجمله مشکلات ایجاد این مراکز ذکر کرد و افزود: تلاش می‌شود در تعامل با نهادهای اجتماعی سطح شهرستان تولید محصولات لبنی در سطح این منطقه توسعه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز