خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

متولیان فرهنگی باید مراقب باشند فطرت سلیم انسانی دست‌نخورده باقی بماند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۲۷

دشمن متوجه شده که علت پیروزی انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ اصیل فطری و اسلامی دارد، بر این اساس با فرهنگ فطری و اسلامی به مبارزه برخاسته است.

ایلنا: نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: متولیان فرهنگی باید مراقب باشند فطرت سلیم انسانی دست‌نخورده باقی بماند.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله محسن مجتهد شبستری در آیین معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: دشمن متوجه شده که علت پیروزی انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ اصیل فطری و اسلامی دارد، بر این اساس با فرهنگ فطری و اسلامی به مبارزه برخاسته است.
امام جمعه تبریز نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ اسلامی را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: دشمنان ایران چشم دیدن موفقیت‌های انقلاب اسلامی را ندارند و با تهاجم فرهنگی به جنگ کشورمان آمده‌اند.
وی گفت: همه دستگاه‌های متولی حوزهٔ فرهنگ باید بسیج شده و در حفظ و حراست از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی تلاش نمایند.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک در ارتقای انسجام و هماهنگی فرهنگی و افزایش کیفیت این برنامه‌ها موثر است.
در پایان این آیین علی اکبر صفی‌پور به عنوان مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات علی داننده مدیرکل سابق این اداره کل تقدیر شد.
براساس این گزارش، «علی‌اکبر صفی‌پور» متولد ۱۳۴۶ شبستر بوده و هم اکنون معاون کتابخانه ملی ایران می‌باشد و در رزومه کاری خود مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بنیاد فارس‌شناسی، قائم مقام انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فارس را دارد.
صفی‌پور کار‌شناسی تاریخ خود را از دانشگاه شیراز، کار‌شناسی ارشد تاریخ خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و دکترای تاریخ ایران بعد از اسلام را از‌‌ همان دانشگاه گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز