خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

۵۰۳ هزار خانوار آذربایجان شرقی سبد کالای مرحله نخست را دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۰۴

در توزیع مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول مشمولان سرپرستان خانوارهای سه، دو و یک نفره شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از پنج میلیون ریال و کارکنان دولت دارای بیمه‌های تامین اجتماعی می‌توانند تا پایان سالجاری به مراکز عرضه سبد کالا مراجعه و نسبت به دریافت رایگان کالاهای تعریف شده در این طرح اقدام کنند.

ایلنا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تاکنون بالغ بر ۵۰۳ هزار خانوار مشمول دریافت سبد کالای مرحله نخست در استان سبد خود را دریافت کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی افزود: بر اساس آمار‌ها ۲۲۷ هزار خانوار نیز علاوه بر رقم فوق الذکر مشمول دریافت سبد کالا در مرحله اول هستند که می‌توانند تا پایان سالجاری با مراجعه به مراکز توزیع نسبت به دریافت کالاهای خود اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه در آذربایجان شرقی مشکلی در زمینه تامین کالا وجود ندارد، تاکید کرد: ۲۳۰ شبکه توزیع در این چارچوب فعالیت می‌نماید.
عظمایی خاطرنشان کرد: به دلیل آمادگی کامل شبکه توزیع سبد کالا در آذربایجان شرقی و تامین بودن کالاهای مورد نظر، مرحله تکمیلی توزیع سبد کالای نوبت اول که قرار بود از امروز در کشور شروع شود در این استان از چند روز پیش آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه سابقه کالاهای خریداری شده در کارت‌های یارانه باقی می‌ماند، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت تمام شدن یک قلم کالا در فروشگاهی، در مراجعه‌های بعدی کالای مورد نظر خود را دریافت و سبد کالایی خود را تکمیل کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در توزیع مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول مشمولان سرپرستان خانوارهای سه، دو و یک نفره شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از پنج میلیون ریال و کارکنان دولت دارای بیمه‌های تامین اجتماعی می‌توانند تا پایان سال جاری به مراکز عرضه سبد کالا مراجعه و نسبت به دریافت رایگان کالاهای تعریف شده در این طرح اقدام کنند.
عظمایی ادامه داد: به متقاضیان توصیه می‌شود برای صرفه جویی در زمان و بروز برخی مشکلات، پیش از مراجعه به مراکز توزیع از تخصیص سبد کالا به خانوار خود اطمینان حاصل کنند.
وی یادآوری کرد: برای این منظور متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www. yaranehkala. ir و یا تماس با شماره تلفن ثابت ۸۴۸۰۲۲۲۲(۰۲۱)(۹۰ خط) اطلاعات مورد نظر را کسب کنند.
عظمایی ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره‌های ۵۰۰۰۴۹۹ یا ۷۰۰۷۹۹ و یا ارسال کد ملی با شماره گیری #۷۹۹* از طریق تلفن همراه را از دیگر روش‌های کسب اطلاعات در این زمینه عنوان کرد.
وی در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند در صورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا از طریق تلفن گویای شبانه روزی ۱۲۴ موضوع را پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز