خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بودجه سال ۹۳ بخش فرهنگی سه تا چهار درصد از بودجه امسال بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۸۲

با توجه به تورم موجود، پویایی بخش فرهنگ نیازمند اعتبارات بیشتری است.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر مطالبات مقام عظمای ولایت در حوزهٔ قرآن باید جامهٔ عمل پوشیده شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز «علی جنتی» امروز دوشنبه ۱۲ اسفندماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به سفر اخیر وزیر فرهنگ ایتالیا به تهران، اظهار داشت: اقبال خوبی نسبت به سرمایه گذاری در ایران به‌وجود آمده و سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی با اشاره به بودجه فرهنگی کشور گفت: هر چند بودجه سال ۹۳ سه تا چهار درصد از بودجه امسال بیشتر است ولی با توجه به تورم موجود، پویایی بخش فرهنگ نیازمند اعتبارات بیشتری است.
جنتی با اشاره به پیگیری قانون هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت، گفت: با اجرای مناسب این قانون بخش زیادی از مشکلات موجود مرتفع می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر به آموزش قرآن تاکید و یادآوری کرد: مطالبه رهبری تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به منظور شرکت در مراسم پایانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم، همایش تجلیل از نخبگان قرآنی استان و شرکت در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی وارد تبریز شد.
وی پیش از حضور در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از موزه علما و مفاخر آذربایجان نیز دیدار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز