خبرگزاری کار ایران

شهرداری منطقه پنج تبریز خدمات رایگان کارواش به مسافران نوروزی ارایه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۱۱

ارایه اینترنت، استقرار کمپ‌های گردشگری ثابت و سیار، توزیع بسته‌های فرهنگی، نصب تابلوهای علائم راهنمای مسافرین، اجرای طرح پاکسازی محلات، آسفالت ریزی و لکه گیری، رنگ آمیزی جداول و نرده‌های فلزی، نور‌پردازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نماز خانه‌های منطقه از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری منطقه ۵ تبریز به همین مناسبت است.

ایلنا: شهردار منطقه پنج تبریز از ارایه خدمات رایگان کارواش توسط شهرداری این منطقه در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیارکه در اولین جلسه کارگروه استقبال از عید نوروز، سخن می‌گفت خاطرنشان کرد: خدمات رایگان کارواش در طول ایام تعطیلات به منظور استقبال از مسافران نورزی، در مراکز در نظر گرفته شده شهرداری منطقه پنج ارایه خواهد شد.
وی افزود: ارایه اینترنت، استقرار کمپ‌های گردشگری ثابت و سیار، توزیع بسته‌های فرهنگی، نصب تابلوهای علائم راهنمای مسافرین، اجرای طرح پاکسازی محلات، آسفالت ریزی و لکه گیری، رنگ آمیزی جداول و نرده‌های فلزی، نور‌پردازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نماز خانه‌های منطقه جزو مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه پنج یادآور شد: در نوروز ۹۲ شهرداری منطقه پنج، با اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع به عنوان منطقه‌ای فعال در زمینه خدمات دهی به مسافرین و گرشگران انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز