خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

طرح نظارتی تشدید بازرسی از اصناف ویژه نوروز ۹۳ اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۲۷

بیشترین بازرسی‌ها و کنترل در حوزه کالا‌ها و خدمات اولویت دار و پرتقاضا در ایام نوروز خواهد بود.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها در ایام آتی با هدف پیشگیری و برخورد با تخلفات اقتصادی در آستانه عید نوروز ۹۳ خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی گفت: از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۹۳ بازرسی‌ها و نظارت به صورت فوق العاده در حوزه کنترل قیمت و کیفیت کالا‌ها و خدمات وبرخوردبا کالاهای قاچاق انجام خواهد شد.
وی افزود: براساس طرح نظارتی ویژه نوروز برای نظارت مطمئن بر بازار کالاهای پرمصرف بالغ بر ۲۰۰ نفر بازرس سازمان و اتاق اصناف در کل استان به کنترل بازار می‌پردازند و سامانه ۱۲۴ دریافت شکایات مردمی نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهد بود و در صورت وصول شکایت و گزارش شهروندان از هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، عدم صدور فاکتور و سایر موارد در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
عظمایی تأکید کرد: بیشترین بازرسی‌ها و کنترل در حوزه کالا‌ها و خدمات اولویت دار و پرتقاضا در ایام نوروز خواهد بود.
وی همچنین از اقدامات سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در خصوص تامین میوه نوروزی و پرتقال و سیب و برپایی اماکن توزیع میوه با بهره گیری از تجارب سالهای قبل خبر داد و افزود: برای این منظور ۳۰ محل توزیع میوه در تبریز پیش بینی گردیده که در صورت نیاز می‌تواند افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز