خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

بازار میوه شب عید باید تحت نظارت و کنترل دقیق قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۰۰

نظارت‌ها با هدف بازدارندگی، هماهنگی و یکسان‌سازی قیمت‌هاصورت می‌گیرد تا از تبعیض و اجحاف جلوگیری شود.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در شمال کشور و حساسیت خاص در این زمینه، بازار میوه شب عید باید تحت نظارت و کنترل دقیق قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرخ مسجدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، با بیان اینکه هدف از نظارت‌ها، جریمه متخلفان نیست، افزود: نظارت‌ها با هدف بازدارندگی، هماهنگی و یکسان‌سازی قیمت‌هاصورت می‌گیرد تا از تبعیض و اجحاف جلوگیری شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره، تصریح کرد: از آن‌جایی که نمایشگاه بهاره خارج از منطقه ترافیکی شهر است، بنابراین نقش تأثیرگذاری در کاهش ترافیک شهری دارد و از لحاظ روانی نیز در قیمت‌ها مؤثر است.
مسجدی با بیان اینکه امسال سبد کالا نیز در داخل نمایشگاه عرضه می‌شود، افزود: باید حمل و نقل در داخل نمایشگاه ارتقا یابد تا مردم آسان‌تر به غرفه‌ها دسترسی داشته باشند و مجموعه امکانات طوری مدیریت شود تا جلوی ازدحام و تراکم گرفته شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی همچنین به تعلق نگرفتن سبد کالا به برخی از همشهریان اشاره کرد و افزود: این افراد جزو هیچ یک از گروه‌های مشمول سبد کالا نیستند، با این حال برای اینکه حقی از افراد مستحق ضایع نشود، پیشنهاد کرده‌ایم امکاناتی در اختیار فرمانداری‌ها قرار گیرد تا مشکل این افراد به طور موردی حل و فصل شود.
مسجدی همچنین اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، زمینه برای جذب گردشگر در نوروز امسال بیش از پیش فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز