خبرگزاری کار ایران

در نشست معاون رییس جمهور با استاندار و روسای مراکز علمی و فناوری آذربایجان شرقی مطرح شد:

۱۵ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان آذربایجان شرقی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۹۸

دولت برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان آمادگی دارد. / البته این کمک‌ها در طرح تجاری‌سازی مورد حمایت معاونت قرار می‌گیرند و در بحثغیرتجاری و طرح‌هایی که مراحل مقدماتی را سپری می‌کنند از طریق صندوق پژوهشگران حمایت می‌شود.

ایلنا: معاون علمی و فناوری رییس جمهور در نشست مشترک با استاندار آذربایجان شرقی و روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری استان، آمادگی دولت برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از این شرکت‌ها را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سورنا ستاری در این نشست که پس از بازدید از مراکز علمی، فناوری و پژوهشی تشکیل شد، با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کمک و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اختیارات خوبی دارد، افزود: تاکنون ۶۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور از سوی صندوق نوآوری تایید شده و باید تلاش شود تعداد این شرکت‌ها بیشتر شود.
وی گفت: تنها طرح‌هایی که از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری ارایه می‌شوند از سوی این معاونت مورد حمایت مادی قرار می‌گیرند.
ستاری اظهارداشت: البته این کمک‌ها در طرح تجاری‌سازی مورد حمایت معاونت قرار می‌گیرند و در بحثغیرتجاری و طرح‌هایی که مراحل مقدماتی را سپری می‌کنند از طریق صندوق پژوهشگران حمایت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده است با تمام شرکت‌های دانش بنیان کشور همکاری‌های لازم را داشته باشد و این شرکت‌ها می‌توانند با پیشنهادهای سازنده خود، معاونت را در اجرای بهتر امور محوله کمک کنند.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور همچنین از کمک ۱۵ میلیارد ریالی این معاونت به شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان شرقی برای تجاری‌سازی تولیدات این شرکت‌ها خبر داد.
استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه با اشاره به اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی شرکت‌های دانش‌بنیان، تاکید کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری استان باید از این فرصت برای تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از تسهیلات دولت استفاده کنند.
اسماعیل جبارزاده افزود: مدیریت استان هم در ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان که نقش مهمی در حل مشکلات حوزه علم و فناوری دارند، از مراکز علمی و دانشگاه‌ها حمایت می‌کند.
روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری استان هم در این نشست گزارشی از وضعیت و دستاوردهای مراکز تحت مدیریت خود ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز