خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی سومین جایزه ادبی تبریز:

تنوع مشاغل اجتماعی نکته برجسته سومین جایزه ادبی تبریز بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۶۷

راننده تاکسی، حسابدار، ماما و حتی جوانی که خود را جویای کار خوانده بود در این دوره شرکت کرده بود.

ایلنا: دبیر علمی سومین جایزه ادبی تبریز از تنوع شغلی شرکت کنندگان این دوره به عنوان یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد آن یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مهرنگ با بیان اینکه در این دوره از جایزه ادبی تقریبا از همه مشاغل شرکت کرده بودند، اظهار داشت: راننده تاکسی، حسابدار، ماما و حتی جوانی که خود را جویای کار خوانده بود در این دوره شرکت کرده بود.
وی خاطرنشان کرد: این امر نشان می‌دهد تولید ادبی امری نیست که منوط به یک فرد یا طبقه اجتماعی و شغلی خاصی باشد و همه می‌توانند تجربه خود را به محک آزمون بگذارند.
دبیر اجرایی جایزه ادبی تبریز ادامه داد: تمام تلاش و سعی هیأت داوران نیز بر این پایه بود که حقی از کسی ضایع نشود و داوران همه اهتمام خود را بر این امر استوار ساخته بودند.
وی افزود: امر داوری در برخی از شب‌ها تا ساعت ۳ بامداد طول می‌کشید و این امر بر دشواری و دقت نظر کار می‌افزود.
این نویسنده و فعال فرهنگی گفت: در برخی موارد، داوری حتی با بحثروی واژه‌ها نیز ادامه می‌یافت که لازم است از هیأت محترم داوران تشکر کنم.
مهرنگ با بیان اینکه اسامی نویسندگان و شاعران شرکت کننده بر داوران پوشیده و مستور بود؛ افزود: همه آثار کدبندی شده و هیچ کس از نام آن‌ها اطلاع نداشت.
دبیر علمی جایزه ادبی تبریز با تشکر از اعتماد همه شرکت کنندگان به جایزه ادبی تبریز، گفت: این رخداد ادبی در حال تبدیل شدن به جریان است و امید می‌رود هر سال از رونق کیفی بالاتری بهره‌مند شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز