خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت داوران نهایی جایزه ادبی تبریز:

بخش ترکی، قوی‌ترین بخش جایزه ادبی تبریز بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۶۰

نوشتن در ایران، نهادینه شده است و نویسندگان تلاش می‌کنند در آثار خود چارچوب فرهنگی کشور را ملحوظ کنند.

ایلنا: عضو هیئت داوران نهایی جایزه ادبی تبریز، آثار رسیده به بخش ترکی را جزو قوی‌ترین آثار سومین جایزه ادبی تبریز خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، صمد رحمانی با بیان اینکه قوی‌ترین نویسندگان ترکی نویس با بهترین آثارشان در این جشنواره شرکت کرده‌اند، گفت: نوشتن در ایران، نهادینه شده است و نویسندگان تلاش می‌کنند در آثار خود چارچوب فرهنگی کشور را ملحوظ کنند.
وی با دفاع از برگزاری جایزه ادبی تبریز در موضوعات آزاد، افزود: وجود موضوع آزاد را مهم‌ترین امتیاز جایزه ادبی تبریز می‌دانم، چرا که این امر از دید هنر داستان نویسی نیز امری مثبت به حساب می‌آید.
عضو هیئت داوران نهایی جایزه ادبی تبریز، به تنوع آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ موضوعی گفت: علیرغم موضوعی نبودن جایزه ادبی تبریز، بخش اعظم آثار رسیده به موضوعات انقلاب، دفاع مقدس، اجتماعی و خانوادگی و هنری پرداخته‌اند.
رحمانی، با بیان اینکه داستان نویسی پدیده‌ای است که در صورت عدم حمایت از سوی نهادهای متولی و سازمان‌های فرهنگی رشد نمی‌کند، گفت: برگزاری جشنواره‌ها از این لحاظ که نویسندگان را به نوشتن تشویق نموده و آن‌ها را به آفرینش آثار جدید ترغیب می‌کنند، امری مثبت و تأثیرگذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز