خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

الگوسازی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۴۷

عشق، اشک و مشق سه رکن تربیت است.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تأکید کرد: الگوسازی هم از مهم‌ترین اولویت کاری آموزش و پرورش است تا بتوانیم با تربیت نسلی با هویت اصیل ایرانی اسلامی فردایی روشن را برای کشور رقم بزنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر پاشایی درمراسم سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، و سایر مسئولین و مربیان امور تربیتی استان در محل اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد همچنین از امور تربیتی به عنوان اثر ماندگار شهیدان رجایی و باهنر نام برد و گفت: با احیاء امورتربیتی در مدارس توجه به آموزه‌های دینی هم پررنگ‌تر شد.
وی افزود: پدران و مادران و مربیان با الگو قرار دادن راه راستین شهدا بخصوص رجایی و باهنر باید بار تربیتی را بر دوش بگیرند.
پاشایی خاطرنشان کرد: این هنر مربیان است که بار تربیت را آرام آرام به دوش می‌کشند و با تربیت دانش آموزان توانمند این وظیفه خطیر را را بعهده آنان در بزرگسالی قرار می‌دهند.
وی افزود: تربیت راهی است که باید طی شود و روش و منش خاص خود را دارد و مربی مثل باغبانی است که باید به این امر عشق بورزد.
پاشایی در ادامه عشق، اشک و مشق را سه رکن تربیت عنوان کرد وگفت: تربیت صبر می‌خواهد و به گفته امیرالمومنین زمان برای کسی که صبر می‌کند هر دری را باز می‌کند.
پاشایی با تاکید برتوجه مربیان به نماز و قرآن از تربیت اسلامی به مثابه حلقه اتصال زمینیان به آسمانیان نام برد.
مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان شرقی نخستین پیروزی در آموختن را ادب دانست و گفت: هدف آموزش و پرورش تربیت صحیح دانش آموزان همراه افزایش علم و دانش است.
گفتنی است در پایان این مراسم از ۹۶نفر از پیشکسوتان و مربیان نمونه تربیتی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز