خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

تعداد مناطق شهرداری تبریز باید از ۱۰ به ۱۲ منطقه افزایش یابد / ۳۰ هکتار زمین دولتی جهت احیای بافت‌های فرسوده در اختیار شهرداری تبریز قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۵۷

در صورت تصویب لایحه پیشنهادی در شورا، تعداد مناطق شهرداری تبریز از ۱۰ منطقه به ۱۲ منطقه افزایش خواهد یافت. / در سال‌های اخیر بیش از ۱۰ میلیون اصله درخت کاشته شده که متاسفانه از این مقدار، در حال حاضر کمتر از یک میلیون دویست هزار اصله باقی است.

ایلنا: شهردار تبریز بر لزوم افزایش تعداد مناطق شهرداری تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " صادق نجفی " افزایش تعداد مناطق شهرداری با توجه به توسعه روزافزون کلان شهر تبریز و به منظور افزایش شتاب خدمت رسانی به شهروندان ضروری دانست و افزود: در صورت تصویب لایحه پیشنهادی در شورا، تعداد مناطق شهرداری تبریز از ۱۰ منطقه به ۱۲ منطقه افزایش خواهد یافت.
شهردار تبریز ادامه داد: با افزایش تعداد مناطق شهرداری، تمرکز مدیریت شهری بر حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی، با تاثیرگذاری بیشتری استمرار خواهد یافت.
وی با تاکید بر ایجاد تحول در بافت‌های فرسوده و حاشیه نشین، یادآور شد: به این منظور، از مجموع ۴۱ هکتار زمین دولتی اختصاص یافته جهت احیای بافت‌های فرسوده، تاکنون ۱۱ هکتار توسط شهرداری تبریز تحویل گرفته شده و تحویل باقی زمین‌ها نیز در دستور کار است.
" نجفی " خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز احیای بافت حاشیه نشین را طی چند بلوک آغاز کرده و طرح‌هایی نیز در این خصوص در دست اقدام است.
شهردار تبریز همچینن بر لزوم توسعه فضای سبز تاکید کرد و افزود: در این راستا، در سال‌های اخیر بیش از ۱۰ میلیون اصله درخت کاشته شده که متاسفانه از این مقدار، در حال حاضر کمتر از یک میلیون دویست هزار اصله باقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز