خبرگزاری کار ایران

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز:

کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) بسیار مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۵۴

دلیل تغییر رنگ چمن ورزشگاه یادگار امام(ره)، تاثیرات آب وهوایی تبریز بوده است.

ایلنا: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز گفت: کیفیت زمین چمن این ورزشگاه بسیار مطلوب بوده و برای میزبانی رقابت‌های باشگاهی آسیا آماده است.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " حبیب مقصودی " افزود: با وجود سرمای شدید زمستان امسال در تبریز با تلاش مجموعه کارکنان ورزشگاه، زمین چمن در بهترین شرایط ممکن نگهداری شده تا برای میزبانی از تیم‌های هم گروه تراکتورسازی در لیگ آسیا آماده شود.
وی دلیل تغییر رنگ چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) راتاثیرات آب وهوایی تبریز عنوان کرد و گفت: سرمای امسال تبریز طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بود و به همین دلیل قسمت‌هایی از زمین چمن تغییر رنگ داده و زرد شده است.
مقصودی اضافه کرد: اما این تغییر رنگ هیچ تاثیری بر کیفیت چمن نداشته و زمین به لحاظ یکدست بودن از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.
وی با اشاره به تایید زمین چمن ورزشگاه یادگار امام از سوی مسوولان ˈAFCˈ، یادآوری کرد: طی بازدیدی که آن‌ها در آبان ماه گذشته از ورزشگاه داشتند تمام امکانات از جمله چمن را مورد تایید قرار داده و روز گذشته نیز مسوول برگزاری مسابقه تراکتورسازی و الاتحاد آن را تایید کرد.
مقصودی گفت: ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در تمام زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای بازی دو تیم تراکتورسازی و الاتحاد آماده بوده و تمام تمهیدات لازم و کافی برای برگزاری باشکوه و بدون مشکل این دیدار در نظر گرفته شده است.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الاتحاد عربستان ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز