خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

راه حل آموزش و پرورش تقریب نگرش‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۴۶

دستگاه عریض و طویلی همچون آموزش و پرورش نیازمند مدیریتی توانمند است.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی همدلی و هماهنگی بین بخشی و تقریب نگرش‌ها را در حل مشکلات و دست یابی به اهداف متعالی اموزش و پرورش راه گشا دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر پاشایی در دیدار بانوان همکار شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره آموزش و پرورش استثنایی و هسته گزینش استان جنس فعالیت زنان را ظریف دانست و افزود با توجه به ظرافت کاری بالای بانوان در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه دستگاه عریض و طویلی همچون آموزش و پرورش نیازمند مدیریتی توانمند است افزود: اداره حوزه تعلیم و تربیت از عهده مدیریت یک فرد خارج بوده و باید همه همکاران دست به دست هم داده وبا وحدت و همدلی و تشکیل تیم کاری قوی که متشکل از سلایق و تنوع افکار و جنسیت‌هاست برای پیشرفت آموزش و پرورش و تحقق اهداف آن تلاش نمایند.
پاشایی افزود: تعلیم و تربیت موضوع پیچیده‌ای است که باتقریب نگرش‌ها و تعامل سازنده می‌توان به رفع مسائل فائق آمد.
وی توجه به مسائل و مشکلات همکاران به ویژه بانوان همکار را از اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: در حد امکان و توان وتا آنجا که از دستم برآید در رفع مشکلات همکاران فرهنگی تلاش خواهم کرد.
گفتنی است این دیدار که به همت مشاور امور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش ترتیب یافته بود همکاران ضمن معرفی خود به بیان مشکلات و نقطه نظرات و پیشنهادات خودشان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز