خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

به جای رفع مشکلات ریشه‌ای به دنبال استمهال بدهی و مهلت قانونی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۷

فشارهای خانوادگی تاثیر روانی بسیار بالایی را به کارگران تحمیل کرده است و اگر آسیب‌شناسی کنیم ریشه تمامی مسائل به مشکلاتی است که در برخی از واحدهای کارگری شاهد آن‌ها هستیم و باید به یک مسیر قانونی هدایت و حل و فصل شود.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: مسائل اساسی‌‌ رها و به دید فراموشی گذاشته شده است و به جای رفع مشکلات ریشه‌ای شاهد اتخاذ تصمیماتی در جهت استمهال بدهی و سایر مهلت‌های قانونی هستیم که این اقدام مشکلات کارگران را دوچندان کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا میراحد حسینی در نشستی با رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توجه به معیشت کارگران افزود: فشارهای خانوادگی تاثیر روانی بسیار بالایی را به کارگران تحمیل کرده است و اگر آسیب‌شناسی کنیم ریشه تمامی مسائل به مشکلاتی است که در برخی از واحدهای کارگری شاهد آن‌ها هستیم و باید به یک مسیر قانونی هدایت و حل و فصل شود.
وی ادامه داد: نباید با ایجاد شرایطی مشکلات را در منطقه گسترش دهیم، بلکه می‌توان با اتخاذ تدابیری مشکلات پیش رو را برطرف کنیم تا زمینه‌های سرمایه گذاری و اشتغال در استان فراهم شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید اینکه باید با تمام توان در جهت رفع مشکلات استان و رونق اشتغال و سرمایه گذاری تلاش کنیم گفت: ظرفیتهای بسیار بالایی در جهت رونق اقتصادی و سرمایه گذاری و اشتغال در استان وجود دارد که لازم است با اتخاذ تدابیری این امر تحقق پیدا کند.
وی با قدردانی از پیگیری مجدانه نمایندگان مردم استان برای حل و فصل مشکلات پیش روی تولید و سرمایه گذاری استان گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آمادگی خود را در بخشهای مختلف جهت توسعه همه جانبه استان را اعلام می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز