خبرگزاری کار ایران

به تمامی متقاضیان دانشگاه تبریز وام شهریه و تحصیلی اعطا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۷۶

در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در این دانشگاه به میزان بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال اعطا می‌شود که این رقم نسبت به نیم سال اول تحصیلی ۹۳-۹۲ در حدود ۳ میلیارد ریال افزایش را نشان می‌دهد.

ایلنا: معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از اعطای وام شهریه و تحصیلی به تمامی متقاضیان در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین امامعلی‌پور گفت: در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ برای یک هزار و ۴ نفر وام شهریه و ۲ هزار و ۹۶۰ نفر وام تحصیلی به میزان بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال اعطا می‌شود که این رقم نسبت به نیم سال اول تحصیلی ۹۳-۹۲ در حدود ۳ میلیارد ریال افزایش را نشان می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، در نیم سال اول سال جاری نیز ۱۴ میلیارد و ۵۲۳ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال در قالب وام شهریه و تحصیلی برای ۴ هزار ۲۲۵ نفر دانشجوی متقاضی، وام پرداخت شده است.
به گفته وی این میزان مبلغ شامل بیش از۴ میلیارد و۵۸۲ میلیون ریال وام شهریه برای ۹۵۱ دانشجو و۹ میلیارد و۹۴۱ میلیون و ۴۱ هزار ریال وام تحصیلی برای ۳ هزار و ۲۷۴ دانشجو بوده است.
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز یادآور شد: علاوه بر این در نیم سال اول امسال برای ۴ هزار و ۸۲۴ نفر به میزان بیش از ۲۰ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال در قالب انواع وام‌های مختلف، از جمله وام ضروری، ودیعه مسکن، بیمه درمانی، ضروری کتب تخصصی، دانش هسته‌ای اعطا شده است که این امر در نیم سال دوم نیز ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز