خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز:

بودجه متروی تبریز ۱۰۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۲

سهم شهرداری برای تکمیل طرح قطار شهری تبریز در سال آینده از ۵۵۰ به یک هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

ایلنا: سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: در سومین جلسه بررسی بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز، اعضای شورای شهر با افزایش برخی از تبصره‌های دائمی این لایحه موافقت کردند.
به گزارش ایلنا سعید حاجی‌زاده با بیان اینکه بر این اساس با نظر مثبت اعضای شورای شهر، سهم شهرداری برای تکمیل طرح قطار شهری تبریز در سال آینده از ۵۵۰ به یک هزار میلیارد ریال افزایش یافته است افزود: سهم دولت نیز به همین میزان بوده و در مجموع کل اعتبار پیش بینی شده برای ادامه اجرای متروی تبریز در سال ۹۳ تا سقف دو هزار میلیارد ریال تعیین شد.
سخنگوی شورای شهر تبریز ادامه داد: همچنین اعضای شورای شهر تبریز به پیشنهاد شهرداری برای افزایش میزان انتشار اوراق مشارکت در سال آینده از سه به پنج هزار میلیارد ریال رای مثبت دادند.
سعید حاجی‌زاده اضافه کرد: فروش اوراق مشارکت در سال ۹۳ برای اجرای طرح‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از رشد ۵۰۰ درصدی بودجه شهرداری تبریز برای مواقع بحران خبر داد و افزود: بر این اساس اعضای شورای شهر تبریز به شهرداری اجازه دادند در زمان وقوع حواثغیرمترقبه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال هزینه کند.
به گفته وی، پیشنهاد شهرداری تبریز برای این تبصره ۱۰ میلیارد ریال بود.
سخنگوی شورای شهر تبریز اضافه کرد: بر اساس مصوبه دیگر شورای شهر تبریز، مناطق ۱۰ گانه شهرداری در سال آینده اجازه دارند یک درصد از درآمد نقدی خود را برای کاشت نهال، توسعه فضای سبز و تفرجگاههای شهری در اختیار سازمان پارک‌ها و فضای سبز قرار دهند.
حاجی‌زاده اضافه کرد: پیشنهاد شهرداری تبریز برای این موضوع نیم درصد بود که اعضای شورا به افزایش دو برابری آن رای مثبت دادند.
سخنگوی شورای شهر تبریز در خصوص روند بررسی بودجه پیشنهادی سال ۹۳ شهرداری تبریز نیز گفت: بررسی این لایحه در پنج محور بررسی درآمد‌ها، هزینه‌ها، تبصره‌های دائمی و طرح‌های مهم مناطق و سازمانهای شهرداری در دستور کار شورای شهر تبریز قرار دارد و تلاش می‌کنیم این موارد در پنج جلسه کاری دیگر جمع بندی و روند بررسی تا پایان هفته آینده تمام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز