خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و دبیر ستاد برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا:

تبریز آمادگی کامل برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۸

تمامی الزامات و نیازهای AFCبرطرف شده است.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تبریز آمادگی کامل برای میزبانی از تیم‌های خارجی در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات فوتبال باشگاه‌های آسیا، با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط جهت برگزاری مناسب این رقابت‌ها انجام شده است، ابراز اطمینان کرد تبریز میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های خارجی و رقبای تراکتورسازی خواهد بود.
وی اظهار داشت: بسیاری از مسایل مربوط به تشریفات، پذیرایی، نحوه اقامت و آماده سازی زمین و ورزشگاه یادگار امام(ره) تاکنون صورت پذیرفته و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
اسبقیان با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل ستاد برگزاری مسابقات آسیایی در تبریز جلسات منظم و مستمری را با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی داشته است، افزود: هماهنگی با فرودگاه شهید مدنی تبریز، ارتباط موثر با فدراسیون فوتبال، تهیه بسته‌های فرهنگی، تامین برق اضطراری و خطوط تلفن مورد نیاز، تسریع در انشعاب گاز ورزشگاه، تعویض صندلی‌های شکسته و افزایش اماکن خدماتی به تماشاگران از جمله این اقدامات است.
وی آماده سازی تعداد پنج باب بوفه، دو باب نمازخانه، تهیه آی دی کارت برای خبرنگاران و عکاسان ورزشی، آماده سازی دوربین‌های مداربسته، رفع ایرادات اسکوربورد، تهیه وسایل پذیرایی اتاق تشریفات و بازسازی سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده برای برگزاری مناسب‌تر این مسابقات عنوان کرد و گفت: زنگ آمیزی و پاک سازی اطراف ورزشگاه، هماهنگی و اطلاع رسانی ترافیکی، افزایش و بهبود آتن دهی تلفن‌های همراه، اینترنت پرسرعت، تامین آمبولانس‌های مورد نیاز برای تماشاگران و تیم‌ها و همچنین تهیه امکانات لازم برای پوشش تصویری مطلوب رسانه‌ای در حال انجام است.
اسبقیان گفت: بدون تردید با تعاملی که میان دستگاه‌های مختلف آذربایجان شرقی وجود دارد تبریز میزبان شایسته و درشان نام آذربایجان و مردم آن برای رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خواهد بود.
همین گزارش حاکی است جلسه هماهنگی ستاد برگزاری فوتبال باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با اعضای مسئول برگزار شد.
در این جلسه دستگاه‌های مختلف و مسوولان کمیته‌های چهارگانه ستاد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گزارشاتی از عملکرد خود ارایه کردند.
لازم به ذکر است تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.
این تیم روز چهارشنبه هفتم اسفند ساعت ۱۶ در تبریز میزبان الاتحاد عربستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز