خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جدید شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان معرفی شد

کد خبر : ۱۴۸۱۸۳

در این آیین با قدردانی از خدمات هفت ساله علی بهاری وند در این مسوولیت، حسین صبوری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان معرفی شد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی توسعه صنعت برق را نیازمند استفاده از توان بخش خصوصی دانست.
به گزارش ایلنا محمدصادق پورمهدی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان افزود: بستر فعالیت بخش خصوصی در صنعت برق باید فراهم شود.
وی با اشاره به توان مناسب بخش خصوصی در آذربایجان شرقی برای سرمایه گذاری در صنعت برق، گفت: گام‌های ابتدایی برای استفاده از انرژی‌های پاک در این استان برداشته شده و باید توسعه یابد.
پورمهدی با اعلام اینکه ۱۱ درصد پرت انرژی در صنعت برق کشور داریم، بر ضرورت جلوگیری از پرت انرژی تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از هدر رفت این سرمایه ملی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی استفاده از توان مهندسی بومی را در برق منطقه‌ای ضروری دانست و گفت: اختیار تصمیم گیری در بخش‌های مدیریتی باید به بدنه دستگاه‌ها توزیع شود.
پورمهدی با بیان اینکه ملت ایران تحمل مشکلات اقتصادی را دارند، اما تحمل بی‌عدالتی و بی‌توجهی را ندارند، از مدیران دستگاه‌های خدمت رسان خواست کار امروز مردم را به فردا موکول نکنند و در کوتاه‌ترین زمان جوابگوی مردم باشند.
در این آیین حسین صبوری به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان معرفی و از خدمات هفت ساله علی بهاری وند در این مسوولیت تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز