خبرگزاری کار ایران

برنامه بازی‌ھای باقیمانده تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ بر‌تر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۲

در پایان ھفته بیست و ھفتم تیم‌های تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد تبریز به ترتیب در مکان ھفتم و ھشتم جدول لیگ بر‌تر قرار دارند.

ایلنا: رقابت ھای لیگ بر‌تر فوتبال کشور بعد از برگزاری ھفته بیست و ھفتم با وقفه ۳۵ روزه ھمراه است.
به گزارش ایلنا در ھفته بیست و ھفتم گسترش فولاد در کرج برابر سایپا به تساوی یک بر یک دست یافته و تراکتورسازی نیز در خانه متحمل شکست سه بر صفر شد.
سه ھفته باقیمانده لیگ بر‌تر در روزھای ۷،۱۶ و ۲۱ فروردین به صورت ھمزمان برگزار می‌شود.
بازی ھای باقیمانده تراکتورسازی تیم تراکتورسازی در ھفته بیست و ھشتم لیگ بر‌تر فوتبال کشور روز ۷ فروردین در اھواز مھمان تیم فولاد خوزستان است.
تراکتورسازی در ۱۶ فروردین در تبریز پذیرایی استقلال خوزستان بوده و آخرین بازی خود را ۲۱ فروردین در تھران برابر استقلال برگزار خواھند کرد.
در بازی ھای رفت تراکتورسازی در تبریز برابر فولاد و استقلال تھران به تساوی دست یافته و استقلال خوزستان را در اھواز مغلوب کرده بود.
با توجه به قھرمانی تراکتورسازی در جام حذفی و کسب سھمیه آسیا، بازی ھای این تیم جنبه تشریفاتی داشته و این تیم بیشتر برای دفاع از حیثیت خود به میدان خواھد رفت. خصوصا دو بازی خارج از خانه این تیم برابر فولاد خوزستان و استقلال تھران می‌تواند در تعیین قھرمان لیگ بر‌تر نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.
تیم تراکتورسازی تبریز در پایان ھفته بیست و ھفتم با ۳۹ امتیاز در رده ھفتم جدول قرار دارد.
بازی ھای باقیمانده گسترش فولاد تبریز تیم گسترش فولاد تبریز نیز در ھفته ھای پایانی با دو مدعی قھرمانی بازی خواھد کرد. آبی پوشان تبریز در ایام نوروز میزبان ملوان بندرانزلی ھستند.
این تیم ۱۶ فروردین در تھران به مصاف نفت این شھر رفته و در ھفته پایانی میزبان تیم فولاد خوزستان ھستند. گسترش فولاد در دور رفت برابر تیم ھای ملوان و نفت تھران شکست خورده و در اھواز با فولاد مساوی کرده بودند.
در پایان ھفته بیست و ھفتم تیم گسترش فولاد تبریز با ۳۲ امتیاز در مکان ھشتم جدول قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز