خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه آزاد ارس:

سیاست‌های توسعه محور ارس برای رونق اقتصاد شمال غرب کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۳۷

متاسفانه با گذشت چندین سال از آغاز فعالیت منطقه آزاد ارس بسیاری از مسوولان به عنوان یک اداره کوچک به ارس می‌نگرند، غافل از اینکه منطقه آزاد یک سازمان فرا منطقه‌ای است.

ایلنا: مدیر عامل منطقه آزاد ارس تاکید کرد: منطقه آزاد ارس با دارا بودن امتیاز‌ها و پتانسیل‌های بالقوه برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی می‌تواند نقش مهمی در رونق معیشت و اقتصاد شمال غرب کشور داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محسن خادم عرب باغی در آیین معرفی فرماندار جدید شهرستان جلفا افزود: سیاست‌های توسعه محور ارس همه جانبه و برای رونق اقتصاد شمال غرب کشور بوده و در این بین همت همگانی و اتحاد برای دستیابی به اقتصادی پایدار و صنعتی مولد ضروری است.
وی با بیان اینکه لازم است نگاه مسوولان و مردم به این منطقه در نیل به اهداف توسعه آن باید اصلاح شود اظهار داشت: متاسفانه با گذشت چندین سال از آغاز فعالیت منطقه آزاد ارس بسیاری از مسوولان به عنوان یک اداره کوچک به ارس می‌نگرند، غافل از اینکه منطقه آزاد یک سازمان فرا منطقه‌ای است.
عرب باغی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس تفکراتی همه جانبه داشته و مشکلات مناطق همجوار را مدنظر دارد، عزم همگانی برای پیشبرد اهداف منطقه و تقویت آن را ضروری دانست و گفت: دورنمای توسعه منطقه در ایجاد شغل و پیشرفت همه جانبه منطقه شمال غرب کشور مشخص است و همه باید سازمان را در نیل به این هدف یاری کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با روند شتاب گیری توسعه و بالندگی منطقه آزاد ارس در دولت تدبیر و امید و با بکارگیری صحیح امکانات شاهد رونق اقتصادی این منطقه باشیم.
لازم به ذکر است آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید جلفا با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسوولین برگزار و با قدردانی از خدمات مختار سیفی در این سمت زاهد محمودی به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز