خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال در آذربایجان شرقی برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۴۱

کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با تخفیف ۵ الی ۲۰ درصدی به فروش می‌رسد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از اول تا ۲۹اسفند در اکثرشهرستانهای استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی که در جلسه هماهنگی تنظیم بازار عید نوروز ۹۳ آذربایجان شرقی سخن می‌گفت گفت: با همکاری مسئولان اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و تشکلهای صنفی در تبریز و سایر مراکز شهرستان‌ها، عرضه مستقیم کالا هر روز تا ساعت ۲۱ شب برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با تخفیف ۵ الی ۲۰ درصدی به فروش می‌رسد افزود: در سال جاری به منظور ایجاد فضای رقابتی و کاهش قیمت‌ها سعی شده تا غالب غرفه‌های نمایشگاه در اختیار تولیدکننده گان و اصناف قرار گیرد.
عظمایی تاریخ برپایی نمایشگاه در تبریز را ۱۴ تا ۲۱ اسفند و محل برگزاری آن را نمایشگاه بین المللی عنوان کرد وگفت: در این نمایشگاه‌ها کالاهایی چون کیف، کفش و پوشاک، خشکبار و آجیل و سایر اقلام ضروری ایام نوروز همچون لبنیات، برنج و روغن عرضه می‌شود.
عظمایی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با اتاق اصناف تبریز و سایر شهرستان‌ها، بازرسین این سازمان نیز به طور دقیق بر فعالیت فروشندگان و غرفه داران نظارت خواهند کرد.
عظمایی در پایان از شهروندان درخواست کرد هرگونه اجحاف در قیمت و سایر مسائل احتمالی در نمایشگاه‌ها مراکز خرید را با سامانه ۱۲۴ تلفن گویای سازمان در تبریز و شهرستان‌ها اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز