خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع سلامت کشور:

بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال وجه نقد و امکانات از سوی خیران کشور اهدا شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۹

به واسطه این کمک‌ها یکهزار و ۸۰۰ مرکز درمانی و بهداشتی همچون بیمارستان، درمانگاه و خانه‌های بهداشت در کشور احداثشده است.

ایلنا: رییس مجمع سلامت کشور گفت: در چهار سال اخیر خیران در سطح کشور بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال وجه نقد و امکانات به این مجمع اهدا کرده‌اند.
به گزارش ایلنا سید رضا نیری که در نخستین همایش بانوان خیر در تبریز افزود: به واسطه این کمک‌ها یکهزار و ۸۰۰ مرکز درمانی و بهداشتی همچون بیمارستان، درمانگاه و خانه‌های بهداشت در کشور احداثشده است.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروزه زنان و مردان ما در تمام حوزه‌های علمی و پژوهشی ورودی محکم و فعال داشته و حرف اول را در منطقه و جهان می‌زنندخاطرنشان کرد: تربیت پزشکان متخصص و مطرح در سطح دنیا یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
رییس مجمع سلامت کشور با اشاره اینکه تبریز شهر اولین هاست، ادامه داد: مردم آذربایجان همواره در عرصه‌های مختلف نظام پیشرو بوده و در حوزه خیرخواهانه نیز جزو پیشرو‌ترین هموطنان بوده‌اند و امید است این فرهنگ غنی همواره در استان نمود بیشتری داشته باشد.
وی افزود: کمک به نیازمندان و تلاش برای رفع دغدغه‌های سلامت و درمان مردم در جامعه از جمله اموری است که با بودجه‌های دولتی امکان پذیر نبوده و بخش خصوصی می‌تواند در این حوزه بیشترین نقش را ایفا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز