خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان منطقه آزاد ارس:

کیفیت تجهیزات و خدمات مراکز بهداشتی درمانی منطقه آزاد ارس بهسازی و ارتقاء می‌یابد

کد خبر : ۱۴۷۲۷۵

برخی مطالب مطرح شده توسط رسانه‌ها در خصوص تجهیزات مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی، غیرمنصفانه است. / برخورداری تمامی شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی حق مردم است.

ایلنا: نشست هم اندیشی مسئولین منطقه آزاد ارس با مسئولین جهاد دانشگاهی در خصوص چگونگی فراهم سازی شرایط ارائه خدمات سلامت و آموزش همگانی با سطح کیفی بالا‌تر به منظور ارتقاء سواد سلامت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست بهبود و ارتقاء شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی در کنار توسعه کالبدی و یکپارچه را از اهداف منشور توسعه این سازمان نام برد و گفت: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب بوده و دارای نیروهای توانمند و متخصص در زمینه‌های کاری خود می‌باشد که عقل و تدبیر حکم می‌کند از این توان در فرآیندهای اجرایی و خدمات رسانی بهره‌مند شویم.
سرمست با گلایه از برخی مطالب مطرح شده توسط رسانه‌ها در خصوص تجهیزات مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی، این عبارات را غیر منصفانه خواند و گفت: در راستای تاکیدات مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس در خصوص بهبود وضعیت و شرایط بهداشتی منطقه کار بهسازی و ارتقاء کیفیت تجهیزات و خدمات مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی و درمانگاه شبانه روزی جلفا را به جد پیگیر بوده و ارتقاء خدمات داروخانه درمانگاه به سطح شبانه روزی، رایزنی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداثبیمارستان در سطح استانداردهای بین المللی، ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان دانش آموزان و رسیدگی به مشکلات و کاستی‌های بهداشتی مدارس محدوده منطقه آزاد ارس از جمله اولین اقدامات انجام یافته در راستای تدابیر و سیاست‌های کلان مدیریت جدید سازمان به شمار می‌رود.
- برخورداری تمامی شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی حق مردم است.
در این نشست سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی هم در سخنانی با تأکید بر اینکه برخورداری تمام شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی حق مردم است گفت: کمبود اعتبار و مشکلات نباید باعثپایین آمدن سطح خدمات رسانی در حوزه سلامت شود.
قراچورلو با توجه به جایگاه ویژه ارس در برنامه ریزی‌های آتی جهاد دانشگاهی افزود: وضعیت خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان مرکز پزشکی نیاز به بازبینی و ارتقا خدمات، درشان مردم منطقه را مهم دانست و گفت: در این راستا تجهیزات و امکانات موجود جهت تعمیر و تعویض قطعات به مرکز استان منتقل و پس از بهسازی روز گذشته به مرکز پزشکی ارس عودت و نصب شد.
وی گفت: با توجه به فعالیت آزمایشی یک ساله این مرکز بعد از مشاوره با مسئولین امر پیگیر اخذ مجوزهای لازم برای راه اندازی قطعی و رسمی آن هستیم چرا که بر این باوریم حضور مرکزی توانمند قطعاً در بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه تأثیرگذار بوده و برکات آن برای کل شهرستان در آینده نزدیک ملموس خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز