خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

جشن قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از پایان دیدار این تیم با راه آهن سورینت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۶۱

جلسه هماهنگی جشن قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام ره برگزار شد. / به درخواست باشگاه تراکتورسازی تبریز و موافقت کمیته مسابقات سازمان لیگ ساعت دیدار این تیم با راه آهن در هفته بیست و هفتم لیگ بر‌تر در روز پنجشنبه اول اسفند تغییر کرد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: جشن قهرمانی درشان افتخار تراکتورسازی تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در جلسه هماهنگی جشن قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام ره اظهار داشت: قهرمانی تراکتورسازی تبریز در جام خذفی روند رو به رشد ورزش استان را تسریع کرده و این قهرمانی برگ زرینی در کلسیون افتخارات ورزش آذربایجانشرقی است.
وی با تبریک دوباره قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جام حذفی به استاندار آذربایجانشرقی، جامعه ورزشی، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان و هواداران افزود: قهرمانی مقتدرانه تیم تراکتورسازی در جام حذفی و صعود به لیگ باشگاههای آسیا موجب شادی و سرور و مباهات جامعه ورزشی استان و هواداران تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز شده و شور وشعف خاصی به جامعه تزریق شده است و بی‌تردید قهرمانی رقابت‌های جام حذفی از آن طرفداران و هواداران باتعصب و با فرهنگ تیم فوتبال تراکتور سازی است.
اسبقیان اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با باشگاه تراکتورسازی تبریز و هیات فوتبال استان جشن قهرمانی درشان و منزلت این افتخار بزرگ به همراه برنامه‌های مختلف و متنوع و نورافشانی با حضور هواداران تیم فردا پس از بازی با راه آهن سورینت تهران برگزار می‌شود.
دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و راه آهن سورینت فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶/۳۰ در استادیوم یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.
تراکتورسازی تبریز برای نخستین بار در تاریخ ورزش آذربایجان روز جمعه هفته گذشته با غلبه یک بر صفر مقابل مس کرمان قهرمان جام حذفی باشگاه‌های ایران شد.
این تیم در سال‌های ۱۳۵۵ و ۱۳۷۳ نیز به فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافته بود که در هر دو بازی به ترتیب مقابل تیم‌های ملوان بندرانزلی و بهمن کرج با شکست مواجه شد.
دو نایب قهرمانی در فصول دوازده و یازده لیگ بر‌تر و مقام سوم لیگ آزادگان به سال ۱۳۷۱ از جمله دیگر افتخارات این تیم پرهوادار کشور است.
همچنین به درخواست باشگاه تراکتورسازی تبریز و موافقت کمیته مسابقات سازمان لیگ ساعت دیدار این تیم با راه آهن در هفته بیست و هفتم لیگ بر‌تر در روز پنجشنبه اول اسفند تغییر کرد.
پیش از این قرار بود این مسابقه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه برگزار شود که این دیدار در‌‌ همان روز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز