خبرگزاری کار ایران

حمایت منطقه آزاد ارس از کارگر صنعتی شهرک صنعتی ارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۳

۴ قلوهای ارسی سالم و شاداب هستند.

ایلنا: چشمان ۴ قلوهای زیبای زن و شوهر ارس وند، پس از ماه‌ها انتظار با صحت و سلامت به دنیای زیبای خداوند گشوده شد.
به گزارش ایلنا خانم ۲۶ ساله ساکن هادیشهر که همسرش در یک واحد تولیدی در پاساژ صنعتی منطقه آزاد ارس کار می‌کند هفته قبل در بیمارستان رازی مرند نوزادان ۴ قلوی زیبای خود را به آغوش گرفت.
این خانم جوان در زایمان خود که به صورت سزارین صورت گرفت، یک پسر و سه دختر به دنیا آورد و چون این زایمان پیش از موعد مقرر بود حال ۳ نوزاد به علت کمی تنگی نفس نیاز به مراقبت‌های ویژه داشت که به بیمارستان تبریز اعزام شد که هم اکنون وضعیت عمومی هر ۴ نوزاد مطلوب است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در این خصوص گفت: با توجه به وضعیت مالی و اقتصادی خانواده و این پدر زحمتکش، سازمان منطقه آزاد ارس از ماه‌ها پیش پیگیر وضعیت جسمی و درمانی و مراقبت‌های ویژه مادر نوزادان بوده و در همین راستا برنامه حمایتی ویژه‌ای برای کمک به این خانواده ترتیب داده است.
ابراهیم نصیری افزود: با دستور مهندس محسن خادم عرب باغی؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس برای کمک به این صنعت گر بخش خصوصی منطقه ارس بخش قابل توجهی از هزینه‌های دوره شیردهی نوزادان توسط سازمان منطقه آزاد ارس تامین می‌شود.
ا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز