خبرگزاری کار ایران

دو طرح مهم بخش کشاورزی، در میانه به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۷

این طرح‌ها شامل استخر پلیمری۳۸۰ هزار مترمکعبی روستای ایشلق و طرح تولیدات گیاهی گلخانه‌ای بود.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر، یک پروژه آب و خاک و یک طرح تولیدات گیاهی در سطح مناطق روستایی این شهرستان به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا مظلومی در حاشیه مراسم بهره برداری از استخر پلیمری۳۸۰ هزار مترمکعبی روستای ایشلق، افزود: این طرح بزرگ‌ترین استخر بخش خصوصی در سطح استان محسوب می‌شود که با سطح پایاب ۱۰۰ هکتار و با سرمایه‌ای بالغ بر۱۴ میلیارد ریال درکمتر از یکسال به اجرا و بهره برداری رسیده است.
وی با تاکید بر سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی و سازمان متبوع در زمینه توسعه شبکه‌های آبیاری تحت فشار و استفاده بهینه از مصرف منابع آبی گفت: این مدیریت با تمام توان در تلاش است آبیاری نوین را در منطقه ترویج و توسعه نماید.
مظلومی همچنین به بهره برداری از یک واحد گلخانه‌ای با هزینه کرد اعتباری بالغ بر۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال با ظرفیت ۹۰ تن در سال در دهه فجر امسال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این طرح در مساحتی ۳ هزار مترمربعی و اشتغال زایی مستقیم وغیر مستقیم ۳۵ نفر، تلاشی دیگر در استفاده بهینه از منابع موجود و ارتقا جایگاه شهرستان در تولیدات زیر بخش‌های کشاورزی محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز