خبرگزاری کار ایران

رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز:

کمیته ویژه بانوان در شورای اسلامی شهر تبریز تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۴۳

این کمیته مسائل مربوط به بانوان و نیازهای آنان را به صورت کار‌شناسی و تخصصی بررسی می‌نماید.

ایلنا: رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز از شکل گیری کمیته ویژه بانوان در شورای شهر تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکرم حضرتی گفت: این کمیته تشکیل شده و مسائل مربوط به بانوان و نیازهای آنان را به صورت کار‌شناسی و تخصصی بررسی می‌نماید.
وی افزود: این کمیته در جهت افزایش نشاط اجتماعی، مبارزه با افسردگی، تقویت ورزش بانوان برنامه ریزی‌های لازم را صورت می‌دهد و با توجه به پتانسیل‌ها و نیازهای هر منطقه از شهر برنامه‌های ویژه‌ای توسط مناطق و سازمان‌های مرتبط در آن منطقه اجرا خواهد شد.
حضرتی خاطرنشان کرد: ‌ با توجه به تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش انجام شده، مقرر شده است امکانات مدارس با هم افزایی توانایی آموزش و پرورش و شهرداری تبریز، این امکانات بالقوه به بالفعل تبدیل و شهروندان از این بسترهای مناسب در جهت افزایش تحرک جسمی، بهینه سازی اوقات فراغت و سلامت شهروندی استفاده نمایند.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز از دیگر برنامه‌های شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، به راه اندازی سرای سلامت در محلات، افزایش پارک‌های ویژه بانوان، برگزاری جشنواره‌های کارآفرینی، آشپزی، مسابقات ورزشی، آموزش مشاغل خانگی در جهت تقویت اقتصاد خانواده، تشکیل تیم فوتسال بانوان تبریز، رسیدگی به کمپ ویژه بانوان و همکاری در رفع مشکلات بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز