خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی بدون بازیکن قرضی در آسیا حضور می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۶

پیش از این اعلام شده بود مصطفی اکرامی بازیکن تیم گسترش فولاد و کاوه رضایی بازیکن تیم سایپا تراکتورسازی را بعنوان بازیکن قرضی در بازی‌های آسیا همراهی خواهند کرد.

ایلنا: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بدون بازیکن قرضی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود.
به گزارش ایلنا روابط عمومی این باشگاه روز چهارشنبه اعلام کرد: پس از صحبت‌های قطعی در خصوص پیوستن مصطفی اکرامی بازیکن تیم گسترش فولاد به تراکتورسازی و توافقات حاصل شده متاسفانه به دلیل مقررات جدید فیفا حضور این بازیکن در تراکتورسازی و بازی‌های آسیایی این تیم منتفی شد.
بنابر این گزارش، به رغم اینکه مدارک این بازیکن به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال و کارهای درخواست ریجیس‌تر نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال انجام بود، اما به دنبال ثبت رسمی قرارداد این بازیکن درهیات فوتبال، فدراسیون اعلام کرد چون این بازیکن در نیم فصل لیگ بر‌تر در تیم دیگری حضور داشته است نمی‌تواند برای سومین بار در طول فصل قرارداد امضا کند.
بدین ترتیب انتقال مصطفی اکرامی بازیکن گسترش فولا تبریز به عنوان یار قرضی به تیم تراکتورسازی منتفی شد.
همچنین گزارش‌های رسیده از باشگاه حاکی است انتقال کاوه رضایی بازیکن تیم سایپا به تراکتورسازی نیز منتفی شده و مسوولان این باشگاه با این انتقال مخالفت کرده‌اند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.
این تیم روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه آینده در تبریز میزبان الاتحاد عربستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز