خبرگزاری کار ایران

ثبت نام از کارآفرینان بر‌تر بخش کشاورزی آذربایجان شرقی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۲

ثبت نام نهمین جشنواره کارآفرینان بر‌تر استان با هدف ترویج خلاقیت، نوآوری، توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی درسه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات آغاز شده است.

ایلنا: مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام از کارآفرینان بر‌تر بخش کشاورزی استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر فرزین مقدم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام نهمین جشنواره کارآفرینان بر‌تر استان با هدف ترویج خلاقیت، نوآوری، توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی درسه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات آغاز شده است.
وی با بیان اینکه کارآفرینان بخش کشاورزی استان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارآفرینان بر‌تر به نشانی www. karafarinanebarbar. ir نسبت به نام نویسی و ارائه مستندات کارآفرینی خود از طریق این سامانه اقدام کنند افزود: کاربرگ‌های شرکت در جشنواره کارآفرینان بر‌تر در سامانه مذکور درج و در اختیار کارآفرینان بخش کشاورزی قرار داده شده است.
فرزین مقدم با بیان اینکه ثبت نام از کارآفرینان، از مورخ ۲۹ بهمن بطور هم زمان در سراسر کشور آغاز شده و تا تاریخ ۲۷ فروردین ۹۳ ادامه خواهد داشت افزود: کارآفرینان می‌توانند مدارک و مستندات خود را از طریق این سامانه ارائه و درج کنند. مدیر امور سرمایه گذاری سازمان با اشاره به مراحل بررسی شرایط متقاضیان افزود: کارآفرینان بخش کشاورزی پس از ثبت نام و درج مشخصات و ارائه مدارک کارآفرینی خود از طریق سامانه کارآفرینان بر‌تر در مرحله اول مدارک و مستندات مربوطه توسط دبیرخانه کارآفرینان مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی مورد بررسی کار‌شناسی و امتیاز دهی قرار گرفته و پس از اعلام نظر توسط کارگروه هیت علمی و کمیته داوری و تائید اداره کل در مرحله استانی و کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه امیدوارم شاهد درخشش کارآفرینان بر‌تر بخش کشاورزی استان در جشنواره ملی باشیم افزود: نفرات بر‌تر جشنواره استانی جهت شرکت در جشنواره ملی کارآفرینان که همزمان با روز ملی کارآفرینی برگزار خواهد شد معرفی خواهند شد.
فرزین مقدم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری منظم این جشنواره باعثترویج فرهنگ کارآفرینی در بخش کشاورزی و معرفی کارآفرینان بر‌تر بخش کشاورزی استان در موضوعات اقتصادی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز