خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

جایگاه‌های سوخت CNG تحت نظارت کامل قرار گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۱

جلسه شورای استاندارد استان آذربایجان شرقی تشکیل و در آن موضوعات مختلفی از جمله نحوه کنترل مخازن جایگاه‌های سوخت CNG در سطح استان، استاندارد آسانسور در ساختمان‌های دولتی و عمومی، چگونگی استفاده از مصالح ساختمانی دارای پروانه و علامت استاندارد و نظارت فراگیر ارگان‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط در این زمینه و همچنین نیازسنجی و تعیین اولویت‌های تدوین استاندارد صنایع و ادارات استان بررسی شد.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی نظارت کامل بر جایگاه‌های سوخت CNG و خودروهای گازسوز را مورد تاکید قرار داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرخ مسجدی در جلسه شورای استاندارد استان، گفت: با توجه به حساسیت مردم و برای ارتقای سطح سلامت زندگی، باید جایگاه‌های سوخت CNG در سطح استان و همچنین خوردوهایی که از این سوخت استفاده می‌کنند تحت نظارت کامل قرار گیرند.
وی با تاکید بر مسوولیت سازمان استاندارد در این خصوص، گفت: باید برای کپسول‌های خودرو استانداردی تعیین شود و فرایند گازسوز شدن خوردو‌ها مورد نظارت قرار گیرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و دارای مجوز در ساختمان‌ها، تصریح کرد: استاندارد آسانسور باید در ساختمان‌های دولتی و عمومی مثل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اجباری شده و با واردکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات غیراستاندارد برخورد شود.
مسجدی با بیان اینکه شرکت‌های نصاب آسانسور باید ساماندهی شوند، افزود: نظارت بر استاندارد بودن تجهیزات و دستگاه‌ها ساختمانی باید افزایش یابد.
در این نشست موضوعات مختلفی از جمله نحوه کنترل مخازن جایگاه‌های سوخت CNG در سطح استان، استاندارد آسانسور در ساختمان‌های دولتی و عمومی، چگونگی استفاده از مصالح ساختمانی دارای پروانه و علامت استاندارد و نظارت فراگیر ارگان‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط در این زمینه و همچنین نیازسنجی و تعیین اولویت‌های تدوین استاندارد صنایع و ادارات استان مورد بحثقرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز