خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی:

خرید تضمینی گندم توسط سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی با جدیت انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۶۵

وضعیت تعهدات برنامه عملیاتی سال ۹۲ و وضعیت جذب کمک‌های فنی و اعتباری توسط شهرستان‌های تابعه مطلوب و تلاش همکاران جهت اجرای تعهدات تا پایان سال جاری کماکان تداوم خواهد یافت.

ایلنا: مدیر سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به واگذاری خرید تضمینی گندم به سازمان تعاون روستایی، اولویت خرید به ترتیب با سیلوهای بخش خصوصی، غله، آردسازی وانبارهای سازمان تعاون روستائی بوده و تلاش و جدیت همکاران در امر خرید تضمینی و به هنگام گندم در سطح شهرستان‌ها موثر خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبداله محمد فام در نشست شورای اداری سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی، که با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان، مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی، معاونین وروسای ادارات ستادی وشهرستانی تابعه ومدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی‌های روستائی برگزار شد افزود: وضعیت تعهدات برنامه عملیاتی سال ۹۲ و وضعیت جذب کمک‌های فنی و اعتباری توسط شهرستان‌های تابعه مطلوب و تلاش همکاران جهت اجرای تعهدات تا پایان سال جاری کماکان تداوم خواهد یافت.
ایوب ایرانیفام، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این نشست، با ارائه گزارشی از وضعیت کشاورزی استان بر تعامل هرچه بیشتر با سازمان تعاون روستائی تاکید وخواستار تامین به موقع نهاده‌های موردنیاز کشاورزان و روستائیان توسط شبکه تحت پوشش سازمان تعاون روستائی استان شد.
در ادامه این نشست، روسای ادارات و مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی‌های روستائی استان به بیان عملکرد و مشکلات خود در این زمینه پرداخته و راه حل‌های ممکن در کاهش وبرطرف نمودن مشکلات پیش رو، مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز