خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

فرمانداران مراغه و اسکو معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۷

ظفر محمدی و مرتضی علیخانی را به ترتیب به عنوان فرمانداران جدید شهرستان‌های مراغه و اسکو منصوب شدند.

ایلنا: با حضور استاندار آذربایجان شرقی، فرمانداران جدید مراغه و اسکو، معرفی و از تلاش‌های فرمانداران پیشین این دو شهرستان قدردانی شد.
به گزارش ایلنا استاندار آذربایجان شرقی با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های مراغه و اسکو، ظفر محمدی و مرتضی علیخانی را به ترتیب به عنوان فرمانداران جدید این دو شهرستان معرفی کرد.
اسماعیل جبارزاده همچنین از تلاش‌ها و خدمات منصور صادقی اصل و صفر آثری فرمانداران پیشین مراغه و اسکو قدردانی کرد.
آشنایی با فرماندار جدید مراغه
لازم به ذکر ظفر محمدی فرماندار جدید مراغه، متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان می‌اندوآب، دارای مدرک کار‌شناسی ارشد مدیریت دولتی است و پیش از این مسئولیت، کار‌شناس دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزارت کشور بوده است. وی همچنین سمت‌های شهردار می‌اندوآب و فرمانداری‌های ماکو و سلماس را در سوابق کاری خود دارد.
آشنایی با فرماندار جدید اسکو
همچنین مرتضی علیخانی فرماندار جدید اسکو، متولد سال ۱۳۵۶ در شهرستان شاهین‌دژ است که به مدت سه سال بخشدار مرکزی اسکو بوده و در مسوولیت‌هایی همچون کار‌شناس سیاسی و انتظامی استانداری و کار‌شناس فرمانداری آذرشهر ایفای خدمت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز