خبرگزاری کار ایران

همایش نکوداشت خیرین آذربایجان شرقی در مصلای اعظم تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۳

در این همایش طرح‌های کمیته امداد استان برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: همایش نکوداشت خیرین استان چهارشنبه ۷ اسفند ماه در تالار مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین دشتی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و پاسداشت حضور آگاهانه نیکوکاران و خیرین استان اعلام کرد و افزود: همایش نکوداشت خیرین آذربایجان شرقی با همکاری جمعی از دستگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمانهای مردم نهاد استان برگزار می‌شود.
وی ارج نهادن به همت والای نیکوکاران و خیرین بزرگوارحامی محرومان و نیازمندان را از اهداف دیگر این همایش بر شمرد و گفت: در این همایش طرح‌های کمیته امداد استان برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.
دشتی خاطرنشان کرد: در این همایش، خیرین استان از ظرفیت‌های این نهاد در توانمند سازی مددجویان آشنا می‌شوند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه علاوه بر خیرین استان جمعی از خیرین شهرهای تهران و مشهد نیز در این همایش حضور می‌یابند تصریح کرد: در این همایش از خیرین حامی ایتام، اهدای جهیزیه به نوعروسان، طرح کمک به حج فقرا و طرح کوثر تجلیل می‌شوند.
وی یادآور شد: علاوه بر مسئولان استان حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) هم در این همایش شرکت می‌کند.
دشتی شبکه‌های نیکوکاری را مهم‌ترین حلقه اتصال محرومان جامعه و خیرین نیکوکار دانست و تاکید کرد: مردم باید از آثار و برکات احسان و نیکوکاری در زندگی فردی و اجتماعی خود آگاه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز