خبرگزاری کار ایران

نماینده وزارت علوم در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تبریز انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۵۶

محمد علی حسین پورفیضی که هم اکنون ریاست پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بر عهده دارد به این شمت منصوب شده است.

ایلنا: طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری محمد علی حسین پورفیضی، استاد دانشگاه تبریز به عنوان نماینده وزارت در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تبریز منصوب شد.
به گزارش ایلنا، در بخشی از حکم رضا فرجی دانا، آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در آموزش عالی به استناد ماده ۴ آئین نامه تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان و بر اساس پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان نماینده این وزارتخانه در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه تبریز منصوب می‌شوید.
در بخش دیگر این حکم تصریح شده؛ امید است با استعانت از خداوند متعال و مساعدت ریاست محترم دانشگاه و همفکری سایر همکاران با حضور مستمر و موثر در جلسات هیات نظارت در تلاش برای ایجاد مشارکت فعال دانشجویان و تقویت فضای پرنشاط در دانشگاه و برقراری ارتباط سازنده با تشکل‌های اسلامی موفق باشید.
بر اساس این گزارش، محمد علی حسین پورفیضی دارای مدرک دکتری در رشته رادیوبیولوژی از دانشگاه کاردیف انگلستان است و ترجمه و تالیف ۹ عنوان کتاب، چاپ ۸۷ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه ۱۲۲ مقاله در سمینار‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین المللی، راهنمایی و مشاوره ۸۱ پایان نامه کار‌شناسی ارشد و رساله دکتری و اجرای ۳۵ طرح پژوهشی را در کارنامه دارد.
وی ریاست ۵ دوره قبل دانشگاه تبریز، معاونت دانشجویی و فرهنگی، ریاست دانشکده علوم این دانشگاه را بر عهده داشته و در حال حاضر رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز