خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی:

سند چشم انداز با ارتباط میان صنعت و دانشگاه محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۳۴

اگر ارتباط صنعت و دانشگاه در مسیر هم قرار بگیرد این امکان به وجود می‌آید که این طرح‌های تحقیقی و پژوهشی محقق شود.

ایلنا: رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سند چشم انداز با ارتباط میان صنعت و دانشگاه محقق می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد اسماعیل سعیدی که در همایش ارایه طرح‌های دانش محور در شرکت موتوژن سخن می‌گفت افزود: حضور روسای دانشگاه‌ها در این جلسات به عنوان مسولین بحث‌های نظری از آن جهت ضرورت دارد که می‌توانند در این راستا تصمیم گیری کنند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاسیس جهاد دانشگاهی بعد از انقلاب آن را یکی از اهداف اصلی در راستای ارتباط بین صنعت و دانشگاه خواند و گفت: هر چند در این مسیر کارهایی انجام یافته است ولی بعد از چند مدت این اقدامات بنا به دلایلی‌‌ رها شد که امیدواریم این اقدامات ارزشمند با شتاب بیشتری پیگیری شود.
وی با تاکید بر اینکه این اقدامات سریع محقق نخواهد شد ادامه داد: اگر ارتباط صنعت و دانشگاه در مسیر هم قرار بگیرد این امکان به وجود می‌آید که این طرح‌های تحقیقی و پژوهشی محقق شود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر ارتباط میان صنعت و دانشگاه گفت: در مجموع، در اجرای این پژوهش‌ها گاهی اشکالات زیرساختی وجود دارد که در این مراحل ما می‌توانیم از طریق مجلس با شما همکاری کنیم.
سعیدی در پایان تاکید کرد: سند چشم انداز تنها با اینگونه طرح‌ها و چنین اقداماتی می‌تواند منتهی به نتیجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز