خبرگزاری کار ایران

استقبال از سال نو با رویکرد بسط و توسعه آموزش شهروندی

کد خبر : ۱۴۶۰۱۹

در حال حاضر زیر ساخت‌های لازم به منظور تحقق عملی قانون جامع مدیریت پسماند در شهر تبریز فراهم گردیده و زمینه جهت اجرای کامل طرح تفکیک از مبدأ پسماند‌ها مهیا می‌باشد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز با رویکرد بسط و توسعه آموزش شهروندی به استقبال سال نو می‌رویم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا اصغری با اشاره به عملکرد این سازمان در طی سال‌های اخیر افزود: در حال حاضر زیر ساخت‌های لازم به منظور تحقق عملی قانون جامع مدیریت پسماند در شهر تبریز فراهم گردیده و زمینه جهت اجرای کامل طرح تفکیک از مبدأ پسماند‌ها مهیا می‌باشد.
وی همچنین با تأکید بر ضرورت مشارکت خود شهروندان در حفظ پاکیزگی و بهداشت محیط شهری، افزود: ما هر قدر در زمینه مدیریت پسماند تلاش کنیم، تا همکاری و مشارکت شهروندان نباشد به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.
اصغری سپس با اشاره به تحویل ایستگاه تخلیه سمی تریل به سازمان اظهار داشت: با اصلاح مدیریت و نظارت بر ایستگاه تخلیه سمی تریل طی ماه‌های آینده شاهد تحول اساسی در این ایستگاه خواهیم بود. اصغری در خاتمه خواستار همفکری، هم اندیشی و همیاری کلیه همکاران سازمان در پیشبرد اهداف عالیه سازمانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز