خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در آذربایجان شرقی زعفران کشت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۱۷

بعد از کشت موفقیت آمیز زعفران در این شهر‌ها مهاجرت معکوس صورت گرفته است. / با تلاش معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی کشت زعفران در شهرهای ورزقان، مرند، آذرشهر و کاغذکنان میانه صورت می‌گیرد.

ایلنا: معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: با تلاش معاونت اشتغال و خودکفائی این نهاد زعفران در شهرهای ورزقان، مرند، آذرشهر و کاغذکنان میانه کشت می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا امیر شبان با بیان اینکه کشت زعفران در شهرهای دیگر با توجه به اجرای موفقیت آمیز آن در منطقه کاغذکنان میانه و استقبال مددجویان صورت می‌گیرد تصریح کرد: این حوزه متولی اجرای طرح‌های کشت زعفران در سطح استان شناخته شده است.
وی ادامه داد: طرح کشت زعفران ابتدا با شناسائی مستعدان و برگزاری کلاسهای آموزشی برای مددجویان اجرا می‌شود.
شبان با بیان اینکه کمیته امداد شایستگی خود را در تمام عرصه‌ها به اثبات رسانده است اظهار داشت: به دنبال کشت و تولید موفقیت آمیز زعفران در کاغذکنان میانه مسئولان محلی این شهرستان از کمیته امداد استان قدردانی کردند.
وی خاطر نشان کرد: بعد از کشت موفقیت آمیز زعفران در این شهر‌ها مهاجرت معکوس صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز