خبرگزاری کار ایران

تجارت چمدانی از آذربایجان شرقی ۱۵ درصد افزایش یافت

کد خبر : ۱۴۵۹۴۰

در ۱۰ ماه امسال ۹۳۱ هزار و ۶۶۵ تن انواع کالا به ارزش ۸۲۷ میلیون و ۴۳۹ هزار دلار از طریق گمرکات آذربایجان شرقی به خارج از کشور صادر شده است که این ارقام در مقایسه با سال قبل از لحاظ وزنی ۴۷ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۷ درصد افزایش داشته است.

ایلنا: قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: صادرات چمدانی استان با ۱۵ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال قبل به رقم ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا غلامعلی راستی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به عزم دولت بر توسعه اقتصادی و تجاری کشور و ایجاد امید و فضای مناسب در حوزه تولید و تجارت افزود: ایجاد فضای تعامل در سطح بین المللی و توسعه روابط تجاری می‌تواند مسیر را برای صادرکنندگان و فعالان اقتصادی هموار کند.
وی با بیان اینکه تجارت خوب می‌تواند از تولید داخلی پشتیبانی کند، گفت: با ایجاد روابط منطقی درسطح وسیع با دنیا، می‌توانیم روابط تجاری را توسعه و از این رهگذر توانمندی داخلی را ارتقاء بخشیم.
راستی یادآوری کرد: در ۱۰ ماه امسال ۹۳۱ هزار و ۶۶۵ تن انواع کالا به ارزش ۸۲۷ میلیون و ۴۳۹ هزار دلار از طریق گمرکات آذربایجان شرقی به خارج از کشور صادر شده است که این ارقام در مقایسه با سال قبل از لحاظ وزنی ۴۷ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۷ درصد افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز