خبرگزاری کار ایران

۱۱ روستای شهرستان سراب به مدار مصرف گاز شهری متصل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۱۰

هم اکنون گازرسانی به ۲روستای شهرستان سراب در دست اجرا بوده و ۱۳ روستا نیز در دست طراحی قرار دارد که به زودی شاهد افزایش بهره‌مندی حداکثری مردم این خطه از استان از نعمت گاز خواهیم بود.

ایلنا: همزمان با دهه فجر مراسم افتتاح پروژه گاز رسانی به ۱۱ روستای شهرستان سراب شامل ۴ روستای بخش مهربان و ۷ روستای سراب با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " مدیرعامل شرکت گاز استان، در آیین افتتاح این پروژه‌ها ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه فجر گفت: با رشد و توسعه بیش از پیش شبکه گازرسانی در شهرستان سراب هم اکنون شاهد بهره‌مندی ۹۵ درصدی خانوار روستایی شهرستان سراب از نعمت گاز طبیعی هستیم.
" ولی ا… دینی " اظهار داشت: پروژه گازرسانی به ۱۱ روستای سراب با اعتباری بالغ۳۰ میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن ۶۰۰ خانوار روستایی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.
وی به اجرای ۴۸ کیلومتر شبکه گاز در راستای اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: هم اکنون گازرسانی به ۲روستای شهرستان سراب در دست اجرا بوده و ۱۳ روستا نیز در دست طراحی قرار دارد که به زودی شاهد افزایش بهره‌مندی حداکثری مردم این خطه از استان از نعمت گاز خواهیم بود.
دینی با اشاره به اهمیت گاز طبیعی و نقش آن در تامین رفاه و آسایش مردم ادامه داد: مهم‌ترین شکر عملی در قبال این نعمت مهم الهی مدیریت صحیح مصرف بوده تا با مصرف بهینه از این نعمت الهی زمینه لازم جهت انتقال گاز به سایر روستاهای باقیمانده استان و همچنین بخش‌های صنعتی و تولیدی به عنوان موتور محرکه اقتصاد فراهم شود.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در پایان یادآور شد: بدون تردید، یکی از بستر‌ها و شرایط مهم خدمت رسانی صادقانه، همراهی و پشتیانی مردم در اجرای هر چه مطلوب‌تر پروژه‌ها و طرحهای گازرسانی و همچنین اعتدال در مصرف این نعمت الهی می‌باشد که انشاءا… با تلاش جمعی کارکنان خدوم شرکت گاز و دعای خیر مردم در آینده نزدیک شاهد بهره‌مندی تمامی مردم استان از گاز طبیعی بوده و شاهد تحقق توسعه پایدار در استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز