خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز:

توسعه فضاهای ورزشی ویژه خانواده‌ها ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۸

خوشبختانه خرد جمعی شورا بر بسط و گسترش ورزش در بین خانواده‌ها استوار شده و امیدواریم با اجرای سیاست‌های شورا، شهروندان تبریزی و به ویژه خانواده‌ها از امکانات لازم برای انجام ورزش همگانی بهره‌مند شوند.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز تأکید کرد: ورزش به عنوان یک پدیده نشاط آور برای هر شهروندی ضروری بوده و عدم توجه به آن موجب صدمات غیرقابل جبران می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکرم حضرتی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تبریز افزود: با توجه به نقش و اهمیت ورزش همگانی تصریح کرد: خوشبختانه خرد جمعی شورا بر بسط و گسترش ورزش در بین خانواده‌ها استوار شده و امیدواریم با اجرای سیاستهای شورا، شهروندان تبریزی و به ویژه خانواده‌ها از امکانات لازم برای انجام ورزش همگانی بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی، تاثیر مهمی بر سلامت جسمی و روانی شهروندان دارد افزایش امکانات ضروری برای توسعه ورزش را ارزشمند توصیف کرد و گفت: با وجودی که در سال‌های اخیر اقدامات چشمگیری در توسعه و تجهیز اماکن ورزشی انجام شده است اما کافی به نظر نمی‌رسد.
حضرتی با بیان اینکه نصب دستگاه‌های بدنسازی در سطح بوستان‌ها و برگزاری همایش‌های پیاده روی، کوه روی و دوچرخه سواری از این جمله است مکان یابی مناسب دستگاه‌ها، نصب ضربه گیر در کف محوطه و نصب راهنما و همچنین حضور کار‌شناسان ورزشی برای آموزش و راهنمایی شهروندان را امری ضروری خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز