خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب تبریز:

مدیر عامل موسسه جوانان خیر همچنان در زندان به سر می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۲

محاکمه متهمان تا پایان امسال آغاز می‌شود.

ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب تبریز از آغاز محاکمه متهمان پرونده موسسه مالی منحل شده جوانان خیر تا پایان امسال خبر داد.
به گزارش " ایلنا "، " موسی خلیل اللهی " گفت: کیفرخواست این پرونده صادر شده و متهمان دستگیر شده در نوبت دادگاه هستند که به احتمال قوی تا پایان سال جاری محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه این پرونده بهمن سال گذشته در دادسرای تبریز تشکیل شد، افزود: به دلیل حجم سنگین و ابعاد مختلف پرونده طی یک سال اخیر تحقیقات و بررسی‌های لازم و کافی انجام و نظر کار‌شناسی در پرونده درج شد.
" خلیل اللهی " خاطرنشان کرد: تمام اعضای هیات مدیره موسسه مالی منحل شده جوانان خیر در بدو تشکیل پرونده دستگیر که تعدادی از آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.
وی یادآدورشد: مدیرعامل موسسه جوانان خیر در زندان تبریز به سر می‌برد.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه طبق قانون، جلسات دادگاه در جمهوری اسلامی علنی است، حضور خبرنگاران در محاکمه متهمان پرونده مزبور را بلامانع دانست و در عین حال گفت: البته در این خصوص قاضی دادگاه تصمیم گیر اصلی است.
برپایه این گزارش تمام فعالیت‌های موسسه مالی قرض الحسنه جوانان خیر که در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و کردستان فعال بود، از سوی بانک مرکزی ممنوع و اختیارات آن به موسسه مالی و اعتباری کوثر واگذار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز