خبرگزاری کار ایران

نتایج مسابقه مرحله اول تورنمنت بین شهر‌ها اعلام شد

کد خبر : ۱۴۵۳۴۲

برای دانش آموزانی که در مرحله اول مسابقه ریاضی تورنمنت بین شهر‌ها قبول شده‌اند، جهت آمادگی به مسابقه مرحله نهائی کلاسهای ویژه آشنائی با سوالات مسکو با حضور اساتید دانشکده ریاضی و مدرسان آموزش و پرورش در فاصله زمانی ۲۰ بهمن ماه الی ۱۵ اسفند ماه تدارک دیده شده است.

ایلنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نتایج مسابقه مرحله اول تورنمنت بین المللی بین شهرهای مسکو را اعلام کرد.
به گزارش ایلنا محمدحسن قناتی با تقدیر از تمامی دانش آموزانی که در مسابقه ریاضی تورنمنت بین شهر‌ها شرکت کرده بودند گفت: هیات علمی مسابقه با دقت اوراق را تصحیح و نتایج را اعلام کرده‌اند.
وی گفت: دانش آموزانی که از ۳۰ نمره مسابقه حداقل ۱۰ نمره کسب نموده‌اند جزء پذیرفته شدگان مرحله اول محسوب می‌شوند بدین ترتیب ۷۲ گروه که امتیاز آن‌ها ۱۰ یا بالا‌تر از ۱۰ می‌باشد به مرحله دوم مسابقه راه می‌یابند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اسامی افراد مجاز به شرکت در مرحله دوم همراه با شماره گروه را اعلام کرد و افزود بقیه که مجاز به شرکت در مرحله دوم نیستند فقط با شماره گروه امتیازشان اعلام شده است.
وی خاطرنشان کرد: متعاقباً تاریخ دقیق و محل آزمون نهائی اعلام می‌شود.
قناتی اضافه کرد: برای دانش آموزانی که در مرحله اول مسابقه ریاضی تورنمنت بین شهر‌ها قبول شده‌اند، جهت آمادگی به مسابقه مرحله نهائی کلاسهای ویژه آشنائی با سوالات مسکو با حضور اساتید دانشکده ریاضی و مدرسان آموزش و پرورش در فاصله زمانی ۲۰ بهمن ماه الی ۱۵ اسفند ماه تدارک دیده شده است که علاقمندان بایستی جهت ثبت نام سریعاً به خانه ریاضیات مراجعه یا با تلفن ۵۲۳۶۸۴۰ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز