خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

ماشین سازی شناسنامه فوتبال تبریز و آذربایجان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۴

فوتبال استان یک فوتبال پاک بوده و از تمام مسوولان قضایی و فوتبالی تقاضا دارم اگر تخلفی از سوی ھر شخصی صورت گرفته باید به تخلفات آن شخص رسیدگی کرده و فوتبال تبریز را از وجود افراد ناسالم و مسئله دار پاک کنیم.

ایلنا: رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: ماشین سازی شناسنامه فوتبال تبریز و آذربایجان است و نباید بیش از این در مورد این تیم اجحاف صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد اسماعیل سعیدی روز شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با انتقاد از وضعیت بوجود آمده پیرامون باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بایدشان و جایگاه باشگاه با سابقه ماشین سازی را حفظ کنیم و مسوولان ھرچه سریع‌تر نسبت به حل موضوع مشکلات تیم ماشین سازی اقدام کنند.
وی گفت: فوتبال استان یک فوتبال پاک بوده و از تمام مسوولان قضایی و فوتبالی تقاضا دارم اگر تخلفی از سوی ھر شخصی صورت گرفته باید به تخلفات آن شخص رسیدگی کرده و فوتبال تبریز را از وجود افراد ناسالم و مسئله دار پاک کنیم.
سعیدی با تاکید بر حمایت و توجه مجمع نمایندگان استان از ورزش افزود: باید از فوتبال استان حمایت شود و از مدیرانی صادق و درستکاری که به میدان وارد می‌شوند نھایت حمایت را کرد.
وی خاطرنشان کرد: ھمه مردم تبریز و استان دوست دارند ھمانگونه که تیم تراکتورسازی باعثغرور استان شده قدیمی‌ترین تیم نیز به جایگاه اصلی خود بازگردد و شاھد رقابت سالم و پر نشاط این دو تیم قدیمی و شناسنامه دار باشند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهردر مجلس شورای اسلامی گفت: فوتبال تبریز باید ھمانند گذشته فوتبال دو قطبی شود و سکوھای سبزپوش و سرخپوش باغشمال و یادگار امام(ره) دوباره شاھد شور و نشاط ورزشی ھواداران باشد.
وی با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش مسوولان بر احیا و حفظ تیم پرطرفدار ماشین سازی تبریز گفت: ظھور و افول تیم ھای میلیاردی ولی بدون طرفدار نشان داده که باید بیش از پیش به تیم ھای پر ھوادار و باسابقه رسیدگی شود.
سعیدی با اظهار تاسف از تعطیلی تمرینات ماشین سازی تبریز و تخلفات روی داده در دوره مدیریت قبلی این باشگاه ادامه داد: ماشین سازی تبریز با نیم قرن سابقه و تاریخ باید باشد تا تبریز دوباره به روزھای اوج فوتبال خود بازگردد.
وی تاکید کرد: مسوولان مربوطه ھرچه سریع‌تر و با قاطعیت باید با تخلفات صورت گرفته در این تیم برخورد قانونی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز